tirsdag den 1. juni 2010

Sidder og hører denne her mega gode sang med Tiësto. Det er 100 år siden jeg fandt den sang, og hører den stadig. Den er virkelig god, elsker hende der synger's stemme. Kan bare hører den igen og igen. Det er skønt. (Sangen hedder, DJ Tiësto - Nyana - Beautiful Things)

Jeg glæder mig rigtig meget til jeg skal flytte til Qatar, er godt nok træt af Danmark. Vi må kun ha 200kg med hver, men det er fint med mig.. jeg skal ha mit tv med, min computer og mit tøj. og dyner.. andet skal jeg ikke ha med. Jo, nogen smp ting ofc. og mit anlæg, haha. Det der er mest trist ved det hele er, at det koster 4000 - 5000kr, for en tur-retur billet derned, så mine venner kan ikke komme og besøge mig. :s
HC og jeg tager en måned senere derned end min mor og Rune, fordi HC skal holde sin 18 års fødselsdag, og jeg skal holde min 15 års, godt nok en måned forsent, men whatever. Når vi går ind i den tredje uge af September, tager HC og jeg ned til Qatar. Håber året går stærkt, men det tror jeg også det gør! Når jeg så kommer hjem regner jeg med, at skulle bo i Sorø, da jeg jo ikke rigtig har noget familie i Frederikssund.
But, jeg vil smutte igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar